dijous, 13 de març del 2008

Maybe, I'm a Swimming pool

És una de les figuracions que té l'hemisferi esquerra del meu cervell, darrerament acostumat a treballar molt allunyat d'on es troba físicament el meu cos. Sí és cert que potser ja trobo a faltar l'estiu..mm... no sé com ho podria interpretar. El fet és que hi he estat pensant. Ha de ser extrany

En tot cas, si pugués elegir, m'estimaria més treballar com a piscina d'una personalitat interessant, com per exemple... de la Naomi Watts. MMmmmMMm. Sí que estaria bé... m'imagino, per això, que acabaria acusat d'ebullicidi, no podria pas controlar la pujada de la temperatura de l'aigua mentre ella s'anés banyant i recreant sola un calurós vespre d'agost...dins meu... l'aigua aniria pujant i pujant... i la pobra Naomi acabaria ben cuita. Vindria a ser un homicidi involuntari, gairebé en defensa pròpia. La condemna seria a treballs forçats en una residència d'ancians, cuidant callos la resta de l'existència com a piscina utilitària!! El somni és una mica extrany, cert. He de confessar que hi he posat ficció. M'agrada això de somniar despert a lo Lynch.


Per si acàs, de moment estic bé, i no pregunteu siusplau pel meu possible retràs mental...


1 comentari:

Anònim ha dit...

Lluís!!

Tio molt maco l'article anterior, al igual que el comentari de ton germà Marc 'Royton'!! Vec que ha cal·lat el sobrenom dels Roytons! Quins temps aquells!

Com et vaig dir l'altre dia, si creus que és el millor per a tú fes-ho, i sense pensar't-ho. Que te'n vagis allà tindrà els seus ventatges i els seus inconvenients (com tot en la vida), per a tu i pels demès... però pensa que estem parlant de un estiu, 3 mesets, no de tota una vida... així que a fondo i a aprofitar-ho, a vere si podem fer una visiteta algun cap de setmana o quan sigui!!

Pel grup no patisquis que allí estic jo x fer les col·laboracions improvisades i les ajudes que convinguin jejej ja ho saps! I per les farres de l'estiu... pues ke ens les pegarem igual sense tú eh!! Lo que passe que la 'Kale Borroka' ja no existirà... jeje

Passa't-ho bé i disfruta-ho que al fi i al cap quan t'arribi l'hora de tornar t'hi voldràs quedar. I actualitzaràs el Blog sota el títol: Adéu ses illes!! tot dient ke abandones Mallorca... i parlant meravelles de lo feliç que has estat allà... i sino al tiempo!!

Ens veiem aquesta Semana Atea!

salut!!