dimarts, 28 d’octubre del 2008

El c(a)lor del dinero

Quants diners tenim? Sóc ric? Com guanyaré més diners? No heu sentit mai a algun enteradillo creient-se un as de les finances assegurant: "treballant no és com es guanyen els diners"? El pobret ja ha perdut en el que va d'any tots els diners que havia guanyat durant tres o quatre a la borsa...

Jo em pregunto, si no es guanyen treballant, which is the way? És clar, invertint, però tota aquella inversió que et pugui generar uns ingressos superiors al 4 -5 % anual és un risc i pot comportar guanyar-ne menys o fins i tot perdre'n... aleshores quines possibilitats tinc jo de ser ric??

Us semblarà molt filosòfic pro em sembla que tinc la resposta: Rebaixant les pretensions.

És a dir, respecte aquell que gaudeix d'un Porsche em puc sentir privilegiat. Mai m'han atret els cotxes cars, per tant amb el meu bastant més modest vaig sobrat. Autorealització? la mateixa que el del Porsche, o potser encara més perquè el del Porsche ara potser tindrà ganes de comprar-se un Aston Martin.. Em sembla que la manera de ser ric, doncs, és sent feliç amb poca cosa... per exemple, què costa veure una bona peli? res!! escoltar bona música? disfrutar tocant?? Estant amb gent que t'estima? perquè vull milions si el què necessito per a ser feliç val molt menys??

Tot això ho escric pensant en algun sobradet que quan tot anava bé, es creia el més llest del món i capaç de treure duros i pessetes de sota les pedres, i jo li deia, que no és tant fàcil.... doncs resulta que ara amb la crisi que ens ve a sobre, a tancar la boqueta que està més maca!!

3 comentaris:

òscar ha dit...

diuen també els entesos en tots aquests afers que en moments de crisi és quan més quartos es poden fer.
cert o l'afirmació del listillo de torn que puja i baixa com una muntanya russa?

Anònim ha dit...

aii!! los kuartos kn son d putes...!

la mva felicitat es poder sortir am els amiks a f un beure d tan n tan.... no demano tan jejeje

au! adws!!1

Anònim ha dit...

PLETÒRIC, jaja, només llegir-ho me'n ve al cap algun d'aquests llestos (almenys un). La veritat es que dóna gust sentir-te parlar (o llegir-te, millor dit)així, desprens alegria i vitalitat per doquier. au! passiu bé!!

PD: Merci per la confirmació del concert a Manresa! vindrem motivats
SK