dimarts, 15 d’abril del 2008

On my own

Ahir dia nostàlgic... sense saber com, em va venir al cap un concert que vam fer al Xino la primavera d'ara farà 5 anys (crec). Va ser en una festa d'ERC tocant junts amb Adrenalina i Maria y sus kogollos. Us dic els membres (no erectes) del grup i flipareu, era la prehistòria de DÉjÀ Vu:

Bateria...................Tono!!!!!
Baix.................. algú ha dit que hi hagués baix????
Guitarra rítmica.....................Joantxo!!!!
Teclat i veus..........................Lluís!!
Veus i coros.........................Eli!!!
Guitarra solista, espectacle i embafador de nenes ........................... Jordi Vilella!!!!

El Xino ens va marcar!!

A que és bo? i lo millor de tot va ser la preparació del concert. Anàvem tots amb faldilla escocesa!! va ser un puntàs!! A més, el Tono i jo (amb 17 tacos en el nostre haver), el matí abans del concert, anem al Modas. Tots dos anàvem amb la idea de fer-nos algo way, diferent, rompedor!! que si em tenyeixo, k si em rapo, k si em deixo cua... resultat: tots dos amb el cabell allisat rotllo beatles. Com unes putes marujes!!!!

A aquest bolo li tinc un especial record... recordo que era un dels primers i ens va fer molta il·lusió. També recordo el Xino a rebentar!! com feie temps q no el veia!! També em va venir al record una cançó de Mago de Oz que tot i que deu fer 4 o 5 anys que no escolto, em recordo perfectament de l'estrofa final, era Locos de Atar:

Estamos Locos de atar / somos trobadores que en tu ciudad
damos pinceladas de color a tu gris realidad
Somos mitad caballeros / mitad bohemios y embusteros
no somos lo que un padre quiere para su hijita bebé

Hasta que el cuerpo aguante / hasta que quiera mi voz
hasta que el cuerpo aguante seguiré viviendo tal como soy....


Aquella cançó havia marcat el devenir del grup, ens vam sentir molt indentificats amb ella, i va ser segurament la primera cançó que vam començar a treballar el Joan, el Tono i jo amb l'organillo del pare del Tono!! Són uns records molt nostàlgics.. com ha canviat el grup... i nosaltres! Quan la vam tocar al Xino, la gent botava!! Això es lo que et fa sentir millor tocant

Res, la setmana que ve a Manresa!!!!!!!!!!! els Deja vu actuals en una de les actuacions més esperades (això m'ho invento) en el que serà un dels últims bolos abans de la meva marxa a Mallorca!!! Molta merda a tothom!!!!!!

PD: I sobretot no oblideu les paraules de la ministra Chacón:



Arriba Epaña
i Viva el Rei

A lo qual baixa la mirada i de reüll li recorda al Jose, -perquè em fas passar per aquí?-

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jajaja k bona lactualitzacio! :D

wenoweno 2 de 5.... ncara i a 2 membres dls 5 k as nombrat no sta mal... :D jajaja

ki diu k i a daveri baix?! jajajja


aprofito x di k ahi vai na d public al buenafuente i va fr un gag am la carme chacon i axo d viva espanya.... tot i k l gag era repetiru l buenafuente no u va fer... jejej


mos veiem diss. i dspres cnt al mail :D



dwS!

Anònim ha dit...

kins temps akells!!! jo encara no sabia lo que era una guitarra... xo estava alla, a baix saltant amb mago de oz segurament jejej

thas deixat lo de rammstein, ke el tono deie 'putaa' jaja us en recordeu?? ke bo!!

weno monitor, fins dissabte

saluuut!