dijous, 24 d’abril del 2008

Déjà Vu in concert!!

Avui concert a la UPC de Manresa!!

I'm so nervous... mentrestant, nar matant el temps. Anticipo en exclusiva la primera versió de Love of Lesbian pels Deja vu. Moment històric (almenys per a mi...). Aquí sota poso el repertori previst per aquest vespre:


The Wall - Pink Floyd
Clandestino - Manu Chao
Por verte sonreír - La Fuga
Losing my religion - REM
Wonderwall - Oasis
Devil came to me - Dover
Més que la meva sang - Lax'n Busto
Song 2 - Blur
Message in a bottle - The Police
Reptilia - The Strokes
L'Empordà - Sopa de Cabra
Friday I'm in love - The Cure
Mr. Jones - Counting Crows
Soldadito Marinero - Fito
Seven nation army - The White Stripes
Smells like teen spirits - Nirvana
American Idiot - Green Day
I think I'm Paranoid - Garbage
Fiesta - The Pogues
Princesa - Sabina
Bizzarre Love Triangle - New Order
Shiwa - Love of lesbian
Salir, Beber - Extremoduro
Pienso en aquella tarde - Pereza
Pau - Els Pets
Vertigo - U2

Deu n'hi do!! em fa especial gràcia tocar avui.....

I ahir, gran diada!!! A mi em van regalar aquest llibre:


De ben segur que m'agradarà!!!! Jo, fent país, vaig regalar l'últim del Pep Coll! xD!! Amunt Pessonada!!!!!!! Pessonada, estat independent!!! Menys Montserrat, que Lo Rock de Pessonada és molt més màgic!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

shiwa shiwa
shiwa shiwa uhuhuhuuuu...

un plaer :D
jo krek k ja lem d fikar dins dl repertori oficial... :D
ami m va mola mol :D


com va acabar la nit!?!?! jeje


au! adws!