dijous, 28 de febrer del 2008

Mon petite épouvante des peurs

Ja la tenim!!! quin gran plaer que dóna tocar-la!! Per fi tinc 6 cordes que rascar! i quin gust que dóna. Sigui la veritat dita, estar en un pis d'estudiants sense poder tocar tecles blanques i negres a diari creava un buit en la rutina... I la veritat és que la nova guitarra acústica sona de collons! ja veurem quan l'endollem. Aviat arrivarà la presentació en públic.

Va ser un dia intens amb en Joantxo a Andorra: hores de provar guitarres per acabar quedant-me amb aquesta preciositat de so estratosfèric. Deu ni do també el Wawa que es va comprar el Joan!! Haurem de fer un grup de Funky!! I weno, ja que hi erem, hi va haver retrobament amb el Ferran i la Gemma i vam complir encàrrecs varis d'alcohol i tabac.

I per la nit, concert d'Antonia Font amb l'orquestra simfònica del Berguedà. Brutal! Va ser una setmana de festa però intensa... De ressaca carnavalera. Aquest any no va tocar Sitges ni Tenerife, però Carnavals més de casa nostra tipo Sallent, Tremp i Solsona. Sitges per mi ja és mig extranger... Per cert, poso un recull de fotos fetes a Solsona amb unes disfresses d'última hora que sempre et poden treure d'un "apuro". Com que m'han fet gràcia en poso més d'una. Como er bló é mío...

Antònia Font in concert!

Intercanvi d'abrics

Vet aquí les tres "maripilis"

De Tremp, no tinc fotos (no deixe de ser una indirecta per què algú me'n passi) però també va tenir lo seu!! Amb les brigades especials del Freezer per allí voltant, i amb el pobre Vila que em fotie patir... sabeu si ja es troba millor? Perquè jo aquell braç li vaig veure xungo... Algo em deie que no tenie bona pinta. També em va pillar la mania de pintar de blau a tot ser que es trobava físicament al ball, el què més el Joan. No crec que gaire gent se'n salvés... I també el Jordi amb la disfressa de Hulk barbut, el Marc de Duffman (amb Estrelles al cinturó i tot) i el pobre Servius que l'endemà resulte que portave el braç embenat. I el Rafa que ere el Vegeta amb 4t nivell i que va desaparéixer molt sospitosament...

Foto robada del flog del Rafa

I per acabar, dedicar una foto a la Penya!! Me n'alegro un munt de la Copa que van guanyar!! Rudy és d'un altre planeta i juguen a 1000 revolucions més que el rival. A més si compares noms i pressupostos Penya-Tau o Madrid-Penya o Barça-Penya encara té més mèrit. Em van fer vibrar amb la final. "Xapó"!!


PD: Aquest post l'anava a penjar fa un temps, pro se m'ha anat retrassant perq no tenia fotos i tampoc hi pensava a posar-m'hi. En fi, que he estat una mica vago... però aquí està.

PD2: El Jordi em va demanar un resum de Carnaval que no he fet. Aquí hi ha un petit tast de tot "lo que es pot explicar". Tema containers i tal, potser no cal parlar-n'he, per raons òbvies que ell i jo sabem... per a més info podeu preguntar. Cal que posi el mail? crec que no... m'estic liant.... que algú em tregui d'aquí!!! ..... "no hay manera humana de escapar"....

PD3: Responent al comentari del Rafa al post dedicat a Pink Floyd, dir que estic d'acord amb que The Wall és el millor, i més si hi sumem la peli. Però (tot i que amb menys quantitat de cançons), per mi Wish you were here i The dark side of the moon estan al mateix nivell...

PS4: Lanzamiento próxima navidad...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ha valgut la pena la espera!! ja fas bé d'esperar un temps a actualitzar, així tens més coses a explicar!
lo dels containers no val la pena detallar-ho perque ja sho debien trobar la gent l'endemà jejej

stas millor ja?? apa salut!!

Anònim ha dit...

eiiis!

abans k s moblidi....
k bo l final d la pd2 ! ^^ LOL jaja k tb vol di lots of laughts :D

dspres d teni uns petits problemes am internet... veig k as actualitzat 2 cops! ncara k al blog daklla "persona" no penso firmari... ni x insultar...

wenoweno, avere si ens presentes a la tva nova nena ja! jeje

a! x cert! jo no vaig desapareixe sospitosamnt.... em vaig kda a un raco dl poli, xo em podieu controlar sempre k vulguessiu... jajajaj


au! adws!