dissabte, 2 de febrer del 2008

M'irriten...


...però tampoc excessivament algunes bromes sobre els meus orígens. No m'acostumen a molestar gaire els comentaris que em fan sobre el meu poble, Tremp i sobre el fet que sigui d'allà, tingui aquest accent i tot això. Però alguns em fan gràcia. Els poso aquí.

Situació 1: Després d'una pràctica de camp en que fotia un gel que pelava em surt un company:

- Osti si que tens el nas vermell tio! Que no ets de Tremp? Tu ja hi hauries d'estar acostumat al fred!

Si, és clar, Tremp es troba a una regió de Sibèria anomenada Iakutsk (que per cert surt al Risk i tot) i on la temperatura mitjana anual no acostuma a superar els -30º. Tothom u sap!

Situació 2: El dilluns que arrivo ben costipat a la feina i en un mony de mocs en comptes de nas i em diu el jefe:

- Pro si ets de Tremp tu! No t'hauries de constipar mai!

Està clar, degut a la nostra climatologia sempre tan adversa, els trempolins hem desenvolupat una mutació genètica que ens caracteritza per una recoberta de pell aïllant i encara un pel ferm i llis exterior que ens protegeix del fred, d'aspecte similar al fabulós Yeti, l'home de les neus. A més hem generat una glàndula que segrega una bactèria que elimina els símptomes del costipat més ràpid que el frenadol! No et fot!!!!!

Situació 3: Tot i això hi ha gent que té comentaris afortunats per tot. L'altre dia caminant per Manresa amb el Sergi, ens creuem amb la típica rossa, 30 i pocs, vestida com una puta passejant el gos i dient-li a la pobra bèstia:

-Ara no vols pixar eh macu??

Ens vam quedar tots dos esperant la resposta del gos. Jo vaig pensar que l'animal es tornaria bípeda de cop i li contestaria amb una veu greu i elegant:

- Doncs no, ara no em ve de gust! Que vols que se'm quedin els collons gelats amb aquest fred? Escolta que jo no sóc de Tremp eh!!!

I res que m'he emparanoiat amb això. Ja ve sent habitual últimament.

Gran disc recuperat avui: Butterflies de Sexy Sadie, m'hi he tornat a quedar enganxat. Que bons que eren aquestos mallorquins!!
--------------------------------------------------------------------------
"Porqué? se me rompen los dedos en pedazos pequeños
I me pierdes el tiempo descifrando universos
no entiendo porqué"

3 comentaris:

Anònim ha dit...

jajaja
tns rao...
lo k passa es k la gn k diu axo no sap on cau tremp exactamn....
x mi ks pensen k nem am ruks ncara... :D


au dws!!

Anònim ha dit...

sempre passe aixo!! a mi em passava algu similar a lleida, i mira q lleida en teoria esta mes a prop...

pd: vull un article-resum-reconstrucció de la nit de karnaval!!!!!!

Anònim ha dit...

ja va sen ora dactualitza!!!!